Açlığınızı yatıştırmanın püf noktaları

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
Alışkanlıklarınıza yenik düştüğünüz durumlarda...
Küçüklüğümüzden beri, kendimizi kötü hissettiğimizde, annemizin ya da öğretmenimizin kollarına koşmaktan bile daha cazip gelen, rengarenk şekerlemeler olmuştur. Annenizin ağladığınız zamanlarda kaç kez "Bak burada ne var!” diyerek size çikolatalı kurabiye uzattığını bir düşünsenize... Ama aslında, modunuzu düşük hissettiğiniz zamanlarda ihtiyacınız olan gerçek şey, duygusal yakınlık... Bu nedenle böyle anlarda, dolabı açıp çikolatalı kek aramaya başlamak yerine, telefonunuzu ya da bilgisayarınızı yanınıza alarak, yalan bir arkadaşınızla iletişim kurmaya çalışın. Uzmanlar bu yöntemin, sizi çok daha fazla enerjik hissettireceğinin de altını çiziyor. Bazen sadece arkadaşlarınızla mağaza vitrinlerine bakmak bile, can sıkıntısına en büyük ilaç olabilir.
57171
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.