7 Hareketle Sıkı Kalçalara Sahip Olun...

Güncellenme tarihi:
Pistol Squats

Bacaklarınızı, kaslarınızı güçlendirecek dengenizi geliştirecek harika hareket pistol squat!

Harekete ayaklar omuz genişliğinde başlıyorsunuz.İki kolunuzu da öne uzatın ve merkezinizi gerebildiğiniz kadar gerin.

Pozisyon alın ve sağ ayağınızı ileri doğru uzatırken çömelin.Tüm hareket boyunca kalça ve merkez kaslarınız gergin olsun.Ve kollarınızı uzatarak dengenizi korumaya çalışın.Aşağı inerken inebildiğiniz kadar inin.Sağ ayağınızı kaldırıyorsanız sol ayağınızın topuğundan güç alarak kalkın tekrar sayısını yaptıktan sonra diğer bacağınız ile egzersizi tekrarlayın.

Hareket tekrarı arttıkça denge probleminiz biraz daha düzelecektir.
Yayın tarihi: 01.08.2017
31790
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.