6 basit hareketle, 1 ayda forma gir!

Güncellenme tarihi: 31.10.2016
AVUÇLAR YERDE, BACAK YUKARIDA
Kol ve dizler omuz genişliğinde açık, dirsekler düz olmalı. Tek bacak parmak ucu yere değecek şekilde dümdüz dururken, karın ve kalça sabit olmalı.

Düz olan bacağını yukarı kaldırırken, bacak kalça yüksekliğini geçmemeli. Kollar düz, bel ise sabit durmalı. Bu hareket kalçayı çalıştırıyor.
241201
YORUMLAR

yapabilirsek düzenli çok iyi

gulkurum 03.02.2010 10:57:56

1 ay sonra yapacagim yorumumu,insallah pozetif olur

ayfer oz 31.01.2010 21:52:40

Hareketler iyi de günde kac defa yapılacak yazmamıslar,bilen varmı?

merve savas 30.01.2010 00:52:39

Bu hareketleri doğal olarak yapmayan bir kadın, sevişmiyor demektir... Sevişmeyen bir kadın ise, bu hareketleri yapay olarak ne kadar yaparsa yapsın, mutlu olamaz...

Léon 29.01.2010 22:51:17

hocamız süper MAŞALLAH

birsen ucal 19.01.2010 00:06:07
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.