6 basit hareketle, 1 ayda forma gir!

Güncellenme tarihi: 31.10.2016
SQUAT
Bacak ve kollar omuz genişliğinde açık olmalı. Kollar vücuda yakın, sırtın dik ve karın kasları gergin şekilde pozisyon al.

Dizleri hafifçe öne doğru eğmelisin ama sakın kamburlaşma. Kollar ise omuz hizasında birbirine paralel olmalı. Kalçayı sıkarak dizlere yük binmesini engelleyebilirsin. Burada amaç, kalça ve bacak kaslarını çalıştırmak.
241597
YORUMLAR

yapabilirsek düzenli çok iyi

gulkurum 03.02.2010 10:57:56

1 ay sonra yapacagim yorumumu,insallah pozetif olur

ayfer oz 31.01.2010 21:52:40

Hareketler iyi de günde kac defa yapılacak yazmamıslar,bilen varmı?

merve savas 30.01.2010 00:52:39

Bu hareketleri doğal olarak yapmayan bir kadın, sevişmiyor demektir... Sevişmeyen bir kadın ise, bu hareketleri yapay olarak ne kadar yaparsa yapsın, mutlu olamaz...

Léon 29.01.2010 22:51:17

hocamız süper MAŞALLAH

birsen ucal 19.01.2010 00:06:07
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.