21 Günde Göbek Eriten Diyet!

Güncellenme tarihi: 08.08.2017
15.Gün

KAHVALTI (08:00-09:00):

1 dilim kızarmış çavdar ekmeği + 1 adet katı pişmiş yumurta + 2 adet sivri biber + 5-6 adet saplarıyla beraber maydanoz ve mevsim yeşillikleri + 5 adet tuzsuz zeytin

ARA ÖĞÜN (10:30-11:00):

1 orta boy sert armut +6 adet tuzsuz badem + 1 fincan rezene çayı

ÖĞLE YEMEĞİ (12:30-13:00):

1 porsiyon Izgara balık ~150 gr yanında bol limonlu ve sarımsaklı semizotu-roka salatası

ARA ÖĞÜN (15:00):

1 dilim kızarmış çavdar ekmeği + 1 tatlı kaşığı şekersiz organik kuşburnu marmelatı + 1 veya 2 fincan rezene

ARA ÖĞÜN (17:00):

1 küçük kase az yağlı yoğurt içine 1 tatlı kaşığı keten tohumu eklenebilir.

AKŞAM (19:00-19:30):

6-7 kaşık etsiz yapılmış ıspanak yemeği (Pişerken içine 1 çorba kaşığı bulgur ekleyiniz..)

ARA ÖĞÜN (21:00-21:30):

4 adet esmer kuru kayısı + 1 fincan bitki çayı
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.