20 yıl sonra da formda kalın!

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
Gözde besinler
Her öğünde sebze ve meyve tüketin. İçerikleri ve lifli olmaları sayesinde karı sekerini düzenler ve iyi kolesterol değerini yükseltirler brokoli, kuşkonmaz, domates, kabak, salatalık, rezene, çilek, üzüm, kivi, kayısı, portakal, Limon vb.

GLİSEMIK İNDEKSİ DÜŞÜK BESİNLER KAN ŞEKERİNİN HIZLA ÇIKIP DÜŞMESİNİ ENGELLER: Kepekli pirinç, bezelye, mercimek, soya, beyaz ve kırmızı fasulye...
BAHARATLAR VE TAT VEREN BESİNLER: Soğan, sarımsak, köri, tarçın, taze biber, zencefil, kişniş, adaçayı.
BEYAZ ET: Ördek, hindi ve tavuğun derişiz kısmı...
DOĞAL BİTKİSEL YAĞLAR: Zeytinyağı, susam yağı, fındık yağı, kolza yağı.
YAĞLI MEYVELER: Avokado, zeytin.
KURU MEYVELER: Ceviz, caju, badem (günde bir avuç)
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.