20 yıl sonra da formda kalın!

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
Dikkatli tüketin!

GLİSEMİK İNDEKSİ ORTA BESİNLER: Az pişmiş makarnalar, patates, şeker ilavesiz taze portakal suyu, tam tahıllı kızarmış ekmek, konserve kırmızı-yeşil mercimek...
ET: Haftada en fazla iki kere tüketilmeli çünkü bu besin grubu, proteinde bulunan asitler nedeniyle metabolizma tarafından zor yakıyor. Et grubu için doğal besi hayvanlarını tercih edin, yağ oranlan çok daha az olacaktır.
YUMURTA: Sarısını yemediğiniz sürece hiçbir sakıncası yok.
SÜT ÜRÜNLERİ: Yağsız beyaz peynir, soya yoğurdu, probiyotik yoğurt...
KAHVE: Günde üç fincandan fazlasından kaçının.
YAPAY TATLANDIRICILAR: Fruktoz, pekmez...
PEYNİRLER: Çedar, feta, parmesan, yağsız beyaz peynir
KURU MEYVELER: Üzüm, incir, kayısı
ÇİKOLATA: Yüzde 70 kakao'lular
21855
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.