20 yıl sonra da formda kalın!

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
Yaşlılıkla savaşmak konusunda bazı yiyeceklerin, diğerlerine göre daha etkin olduğunu biliyoruz. İşte besinlerden yardım alarak daha yavaş yaşlanmanın sırrı.

Yiyecekler organizmamızın yaşlanmasını engelleyemese de besinleri seçerek tüketmek zamanla stres, sigara, kalorisi yüksek yiyecekler nedeniyle organizmada yer edecek zararları aza indirgemek için iyi bir yol. Bilimsel araştırmalar, besinlerle kronik fiziksel rahatsızlıklar (kalp hastalıkları, alzheimer, diyabet, obezite, vb.) arasındaki ilişkinin varlığını açıkça ortaya koyuyor.

Metot
Beslenme Uzmanı Dr Hernry Grosgogeat hiçbir besin grubunu tamamen havanınızdan çıkarmamız gerekmediğini söylüyor. Önemli olan hepsini dengeli bir biçimde tüketmek! Şekerli, yağlı, antioksidan, vitamin ve mineral balonundan zengin yiyeceklerin yakılarak metabolizmaya karışma hızları farklıdır. Besin gruplarını buna göre değerlendirmek gerekir.
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.