10 Karın Egzersizi İle Güçlü Karın Kasları

Güncellenme tarihi: 10.11.2017
Ve sizlere anlatmak istediğim 10. ve son hareket statik ama son derece etkili olan ‘’Plank’’;

Yüzüstü pozisyonda kollar 90 derece kırılarak dirsekler yerde kalça ve bacak pozisyonları düz bir şekilde olacak şekilde, yine ilk başlayanlar 20-30 sn daha sonraki zamanlarda 1 dk ya da maksimum süre ile yapılabilir. Bu hareket ile hem karın kaslarınızı yoğun bir şekilde çalıştıracak hem de üst bacak kaslarınızı da çalıştıracaksınız.

Tüm hareketleri 2’şer set ya da 3’er set şeklinde setler arası 30 sn, hareketler arası 1 dk dinlenerek yapabilirsiniz.Tabii ki de daha sonraları hareketleri zorlaştırmak için kısa kısa yaparak karın kaslarınızı daha fazla sıkıştırabilirsiniz, set sayılarını tekrar sayılarını artırabilirsiniz ve tabii ki birçok karın egzersizi var ben sizlere sadece 10 tanesini gösterdim daha önce de söylediğim gibi hareketleri doğru açılarda yapmak, yanlış yapıp boynunuzun ya da belinizin ağrımaması için lütfen internetten hareketlerin isimlerini yazarak videolarını izlemeye çalışın böylece hareketi hem doğru yapacaksınız hem de hareketlerinize geliştirip daha da zorlaştırabileceksiniz.

Karın kaslarına sahip olmak herkesin istediği güzel bir görüntü ama gelin biz bunu daha çok önemli olan sağlığımız için yapalım.Şimdiden iyi antrenmanlar.
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.