Zayıflamanın Sırrı Burcunuzda Gizli !

Güncellenme tarihi: 01.11.2016
Balık Burcu için 2. gün

Kahvaltı:

Bir kaşık bal, karıştırılmış bir kase yoğurt, bir porsiyon meyve.

Öğle Yemeği:

Bir yumurta ile yapılan yağsız omlet, bol yeşil salata. Ara öğün, 5 - 6 tane kiraz. Şekersiz çay veya kahve.

Akşam Yemeği:

Tercihe göre haşlanmış bir et, bol salata ve beş tane çilek.

Balık Burcu için 3. gün

Kahvaltı:

Bir bardak ballı süt, bir diyet ekmek. Ara öğünde bir elma.

Öğle Yemeği:

Bir tavuk ızgara, bol limonlu salata, arada bir armut. Şekersiz kahve.

Akşam Yemeği:

Bir yumurta ile yapılan yağsız omlet, bir dilim beyaz peynir rendelenmiş havuç salatası. Arada bir elma. Yatarken bir fincan yeşil çay.
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.