Zayıflamanın Sırrı Burcunuzda Gizli !

Güncellenme tarihi:
Balık Burcu için 2. gün

Kahvaltı:

Bir kaşık bal, karıştırılmış bir kase yoğurt, bir porsiyon meyve.

Öğle Yemeği:

Bir yumurta ile yapılan yağsız omlet, bol yeşil salata. Ara öğün, 5 - 6 tane kiraz. Şekersiz çay veya kahve.

Akşam Yemeği:

Tercihe göre haşlanmış bir et, bol salata ve beş tane çilek.

Balık Burcu için 3. gün

Kahvaltı:

Bir bardak ballı süt, bir diyet ekmek. Ara öğünde bir elma.

Öğle Yemeği:

Bir tavuk ızgara, bol limonlu salata, arada bir armut. Şekersiz kahve.

Akşam Yemeği:

Bir yumurta ile yapılan yağsız omlet, bir dilim beyaz peynir rendelenmiş havuç salatası. Arada bir elma. Yatarken bir fincan yeşil çay.
Yayın tarihi: 13.07.2015
YORUMLAR
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.