30 Günde İdeal Erkeği Bulun!

Güncellenme tarihi: 01.11.2016

9. Gün: Kızların ve erkeklerin bir arada olduğu bir takıma (örneğin yüzme ya da trecking kulübü gibi bir şey olabilir.) girin. Örneğin dans dersleri ideal bir seçim olurdu. Sportif bir tip değilseniz, çevreye faydalı olmak adına Greenpeace'ye de katılabilirsiniz.

10. Gün: Facebook ya da Myspace gibi sosyal ağlara katılın ve okuldayken tutkun olduğunuz erkekleri bulun. Onlara mesaj atın ve okuldan birilerini ararken tesadüfen onların profillerine rastladığınızı söyleyin. Laf lafı açacaktır!
177180
YORUMLAR

Aramaya gerek yok ideal erkek sizi bulur :D

k1l2m3n4o5 22.05.2010 17:10:32

Peki bu yöntemlerle beğendiğimiz bir erkeği tavladık diyelim. Sonra görüşmeye başladık. Görüşmeye başladıktan sonra bazı özelliklerini ve karakterini tanımaya başlayınca o erkeğin aslında istediğimiz gibi biri olmadığını anlarsak sonra başımızdan nasıl atacağız? Tavlama ve görüşme aşamasında umut vermiş oluyoruz, sonra da başımızdan atması çok zor oluyor. Benim başıma gelen durum bu. Hayır demenin zorluğundan dolayı artık birileriyle tanışmaktan kaçıyorum.

eda ... 21.05.2010 19:22:12

bence bu taktiklerle erkekler çok güzel tavlanıyo ama ilişkiler uzun sürmüyo malesef bence kadın dediğin biraz zor olmalo zor!

gulcan_yurdakos 14.05.2010 19:29:21

Çok saçma öneriler,bu davranışlarla ancak basit olunur.

hcrn 08.05.2010 12:04:37

(:okurken güldüm çünki bu kadarda basit cümlelerle o kadar keskin zekaya sahip bayanlar icin bu kadar kısa cümlelerle hayatına kimseyi katamaz yada yaşayamz(:(:

bshsr 03.05.2010 22:59:19

CANKAT ARKADAŞA KATILIYORUM.BAZI KIZLAR GERÇEKTEN ÇOK GELİŞMEMİŞ VE PROBLEMLİLER.HİÇ BİRİNİN İÇTEN OLDUĞUNU GÖRMEDİM.GENELDE KONUŞMALARI FARKLI DÜŞÜNCELERİ FARKLI YANİ GERÇEK KİŞİLİKLERİNİ ÇOK GÜZEL SAKLIYORLAR.ASLINDA BENCE KENDİLERİNİ KANDIRIYORLAR.HERKESE SEVGİLER.

SEVAL 03.05.2010 12:29:30

Kadınlara ne öğüt versen boş.Önce kafayı değiştirsinler.Kızlar çok flört etmeyi marifet zannediyorlar ama çok basit insanlar olduklarını göremiyorlar.Kadın milleti o kadar çok hesap kitap yapıyorki bu fesat beyinleri sayesinde ya evde kalıyorlar yada birgün gelip mecburi evlilikleri ile mutsuz oluyorlar.Hangi çevreye girsem orta yaşı geçmiş aradığını bulamamış bayanlarla dolu.Kendilerini mutlu göstermeye çalışıyorlar ve bununla beraber aynı hataları yapmaya devam ediyorlar.Hatasız hiçbir insan olmaz ama kadını mutsuz eden beynidir.

Cankat Bilgiç 03.05.2010 07:37:01

kim yazmış bunu? şimdiye kadar okuduğum en saçma öneri yazısı olmuş. İdeal erkeği bulma değil de belasını bulma rehberi olabilir. erkeklere kolay kız nasıl olur yazısı da olabilir bu.... SAÇMALIK!

yasemin 01.08.2008 21:40:28
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.