Mahmure

Doktorlar

Uğur Dalan

Eşim porno sitelerine giriyor(Sorularınızın Yanıtları)

Eşim porno sitelerine giriyor(Sorularınızın Yanıtları)

Eşim internetteki porno sitelerine giriyor bu beni aşırı derecede rahatsız ediyor.

Güncellenme tarihi: 28.04.2014
Ben 24 yaşında evli bir bayanım iki çocuk annesiyim eşimi seviyorum ve de aşırı kıskanıyorum bir yıl önce onu aldatdım telefonda mesajları yakaladı ama benden ayrılmadı. İnternetteki porno sitelerine giriyor bu beni aşırı derecede rahatsız ediyor bazen eski şeyleri kafama vursada akşam onsuz uyuyamıyorum bana yardım edin lüüüüütttffeeeennnn kafayı üzereyim. Merhaba, çeşitli problemler yüzünden evliliğinizde bazı sorunlar ortaya çıkmış. Eşinizi aldatmanız belki bu sorunların ilk dışa vurumuydu fakat bununla birlikte sorunlar artarak devam etmiş, her ne kadar eşiniz sizden ayrılmadıysa bile bu olay onu oldukça yaralamıştır ve şu anda verdiği tepkiler bu yüzdendir. Bu olayı unutmaya çalışabilirsiniz fakat tam olarak unutamazsınız. Bir aile terapistinden yardım almanız iyi olacaktır. Saygılarımla. Merhaba iyi akşamlar, benim sorunum baş dönmesi durdugum yerde sanki sallanıyorum sağ sola bakarken ama kbb gittim kulakda sorun yok, kadriyolojiye gittim dinledi kalpde sorun yok ,göz tansiyonu dedim ona gittim sorun yok, nürolojiye gittim sorun yok dedi sinir merkezi sistemi iyi dedi peki pisikolojikmidir bir baş dönmesi pisikolojik olurmu yani pisikologa gittim panik atak ve kaygı bozuklugu dedi panik atak belirtileride var lütfen cevap bekliyorum. Merhaba, yaşadığınız durum arkadaşımızında dediği gibi bir kaygı bozukluğu olabilir. Bunun sonucunda da bu şekilde somatik yakınmalar ortaya çıkabilir. Diğer tüm seçenekleri elediğinize göre psikolojik bir tedavi almanız yararlı olacaktır. Ben on yılın üzerinde zamandır uyku sorunu yaşıyorum. Yani uykuya dalma zorluğu çekiyorum. Gece yattıktan sonra uykuya dalacağım esnada karın boşluğumda bir atma ile (korku anında olan bir duygu gibi) sıçrıyorum. Bu her uykuya dalma esnasında yine oluyor. Sürekli tekrarlar sabaha kadar sürüyor. Ertesi gece yine bu olacak kaygısıyla bu olay devam ediyor. Psikiyatra gittim remeron verdi ama kilo aldırdığını zannediyorum. Bu ilacı doktor üç ay kullanmamı söyledi kullandım. Bıraktıktan iki ay sonra bu durum tekrar başladı ne yapmalıyım. Teşekkürler. Merhaba, anlattığınız durum kaygı bozukluğudur ve uyku problemi ile birlikte karın boşluğundaki atma şeklinde tarif ettiğiniz sıkıntı bundan kaynaklanmaktadır. Daha sonraki zamanlarda yaşadığınız beklenti anksiyeteleri de bu durumun oluşmasında tetikleyici rol oynamaktadır. Bu durumun giderilmesinde ilaç tedavisi ve psikoterapi beraber kullanılır. Bu şekilde yapılan çalışmalarda ileride nüks etme oranı daha az olacaktır.
« tüm yazıları
Soru Sor
13167
dahafazlası
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.