Mahmure

Doktorlar

Berrin Yiğit

Doğru beslenme için 3 tavsiye!

Doğru beslenme için 3 tavsiye!

Uzun zamandır kilo vermek istiyorsunuz ama sürekli alıp vermekten, bedenler arasında gidip gelmekten ya da beslenme çizelgenizde ince hesaplar yapmaktan sıkıldınız.

Uzun zamandır kilo vermek istiyorsunuz ama sürekli alıp vermekten, bedenler arasında gidip gelmekten ya da beslenme çizelgenizde ince hesaplar yapmaktan sıkıldınız.

Kilolarla ilelebet vedalaşmak için önce kafanızdaki rakamları silmeli, olmak istediğiniz fiziki görünüm ve kendini iyi hissetme haline odaklanmalısınız.

İdeal kilonuzu korumak ve yaşam şeklinizde diyet ve egzersizi vazgeçilmez görmek harika bir başlangıç olacaktır.

Diyet; Yunanca kelimesinden türemiş, yaşam tarzı anlamına gelir. Yaşam tarzında yasaklar, kısıtlamalar olamaz, bilinçli miktarları öğrenmektir.

Kısıtlanmışlık, aşırı istek ve arzu doğurur bu da abartılı sonlanabilir. Tadımlık yemeyi öğrenerek bedeni terbiye etmektir sağlıklı yaşam tarzı değişimi. ve gıdayı haz kaynağı olarak görmemektir.

Ruh dinginliğinizi de sağlayacak doğru beslenme ve egzersiz alışkanlıkları sizi daha dengeli ve huzurlu yapacaktır.

3'ü bir arada tavsiyelerim aşağıdaki gibidir:

1)Günlük aktivitenizi artırın ya da spor programınıza 5 dakika daha ekstra çalışma ilave edin...

Her hafta 5 dakika artırıp performansınıza ve vücut tipinize en uygun uygulamaları seçerek dış görünüş ve sağlığınız için ideal bir plan hazırlamış olabilirsiniz.

Başarılı spor için alt yapı kuracak kemiklere sahip olun. D vitamininden zengin süt, kalsiyumla zenginleştirilmiş portakal suyu tüketimi artırılmalıdır.

Brokoli, ıspanak, Akdeniz yeşillikleri de K vitaminince zengin olup kemik sağlığı için önemlidir. Yine tofu da önemli bir besindir kemik sağlığı için. Öte yandan düzenli ve kişisel performansınıza uygun egzersiz yapmaya da gayret ediniz.

« tüm yazıları
Soru Sor
7210
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.