Mahmure

Aşk & İlişkiler

İlişkiler

Ayrılığın üstesinden nasıl gelinir?

Ayrılığın üstesinden nasıl gelinir?

Unutmak mı beklemek mi? Yol ayrımında olmak en zoru... Ayrılığı atlatmanın yolu bu yazımızda...

Güncellenme tarihi: 02.05.2014
Ayrılığın üstesinden nasıl gelinir?
Hayat bazen hiç beklemediğiniz anda acımasız yüzünü gösteriverir. Her şey mükemmel giderken sizin birdenbire diye tanımladığınız, oysa ona göre hep var olan sorunlar nedeniyle erkek arkadaşınız sizden ayrılır...

Ayrılığın gerçek nedeni ve objektif değerlendirme nedense en sona bırakılır. Çünkü her şeyden önce; ağlamak, uykusuz geceler geçirmek, yakın dostlarınızla saatlerce ilişkiniz ve eski sevgiliniz hakkında konuşup üzüntüyü paylaşmak gelir.

Gitmek mi zor kalmak mı?

Bunlar sadece anlık çözümlerdir ve o an acınızı hafifletir. Oysa çözüm bu değildir, bu sadece acıyı yaşamak ve yaşanan acıyı paylaşmaktır.

Aşkta tembel misiniz?

8275
dahafazlası
YORUMLAR

eskiden birbirimizi cok seviyorduk ama ayrıldık ve o benim arkadsıma demişki onu halada cok seviyorum ve nasıl tekrar beraber oluruz yorumunuzu bekliyorumn

fırat aca 31.01.2011 08:42:04

derlerki vücuttaki en dayanılmaz ağrı böbrek ağrısıymış. ama aşk acısı onunda üstündeymiş düşünün artık nasıl bir acıdır ayrılık acısı... ben kişinin bu dönemini deşarj yöntemi ile atlatmasını öneririm bırakın katıla katıla ağlasın kırsın döksün rahatlasın bir süre sonra zaten geçecektir acısı... yani demem o ki ayrılık acısının merhemi zamandır...

getipuf 27.08.2009 15:40:12

bende yeni ayrıldım aslında ben istemedim hiç ayrılmayı bi konu üzerinde o kadar çok durulduki,okadar çok büyütüldüki sonunda bitti anlaşamıcamıza karar verdik içim acıya acıya bende kabul ettim o istemeyince.birbirimizi çok kırdık,çok yıprattık.aklıma geldikçe hep ağladım.bide ciddiydi bu ilişki anlamsız yere bitti.bu kadar kolay bitmemeli bence. bitemez kolay kolayda unutulamaz çok zor. karşındakinin o kadar çok üstüne düşmiceksin sonu böle oluyo işte herşeyi akışına bırakmak en iyisi sonunda sadece

esrakr26 25.08.2009 23:18:33

bende yeni ayrıldım aslında ben istemedim hiç ayrılmayı bi konu üzerinde o kadar çok durulduki,okadar çok büyütüldüki sonunda bitti anlaşamıcamıza karar verdik içim acıya acıya bende kabul ettim o istemeyince.birbirimizi çok kırdık,çok yıprattık.aklıma geldikçe hep ağladım.bide ciddiydi bu ilişki anlamsız yere bitti.bu kadar kolay bitmemeli bence. bitemez kolay kolayda unutulamaz çok zor. birisine gerçekten o kadar çok değer vermiceksin verdiğin zamn sonu da böle oluyo işte herşeyi akışına bırakmak en iyisi sonun

esra 25.08.2009 23:11:19

1.5yıldır çıktığım kişiyle yeni ayrıldık hep arkadaşlarım sevgililerinden ayrılınca aman derdim bırak ne üzülüosun o snn için üzülsün şimdi anlıyorum onları bu sefer onlar bana diyolar ama gel de anla hadi olmuyo ki olmaz ki onsuz offff:( seni hep beklicem bitanem:(

yalnızlık 09.04.2009 15:39:01

erkegınızı kadınlardan uzak tutun bunu dıorum sadece gercekten asıksa bakmaz ama sadece ıcındekı kucuk bı sevgıys sızden baskasına bakar.. ben asıktım dısarı cıktıgımda kafamaı kaldırmazdım bı kız gorurum goz goze gelırız dıe ıhanet gıbı gelırdı bana...senı sevıyorum dedı 2 gun sonra terkettı kavga falan da etmedık...Allaha havale ettım..onu benım kadar seven olmaz heralde...o aglamasın die ben aglardım,onun ıcın herseyı yapardım ama noldu huzur battı heralde..

feuille86 27.02.2009 20:09:54

3 yıllık ilişkimi bende yeni bitirdim we mantıklı olmam gerektigi için ayrıldım.şimdiyse beni teselli edecek tek bir kelime yok şu hayatta içim param parça bir daha böyyle sewemem biliyorum we herseyi zamana bıraktım hayırlıysa tekrar beraber oluruz 21 yasında hayata küsmek istemyorum

didem aslan 27.02.2009 19:46:53

biz eski sevgilimle ayrılalı 2 yıl oldu..sürekli tartışmaların stresin yüzünden hala sevsekde bitirdi ilişkimizi...uzun süre acı çektim hayat artık renksiz umutsuz ve hayalsizdi..yaşama sevinci isteği kalmamıştı..bir sene sonra benle ilgilenen biriyle çıkmaya başladık...hoşlanıyordum ama içten içe birşeyler eksikti...hala eski sevgilimi düşünüyordum geceleri,aklımdan çıkarmaya çalışıp,geçmişi arkada bırakıp günü yaşamak istiyordum...eksik gelen şeylerle birlkte yeni ilişkimde bir süre sonra bitti..şuan unutamadığım sevgilimle internette görüşmeye başladık..ona onu unutamadığımı sölediğimde ben olumlu bir cevap beklerken ,bana inanmadı dalga geçtiğimi söledi...birinin bana yol göstermesine çok ihtiyacım var ne yapmam gerektiğini bilmiyorum...

umutsuz 11.08.2008 09:13:47

ben de yenı ayrıldım ve neyı anladım bırıne ne kadar ılgı gosterırsen okadar değişime ugruyo,okadar kaçıyor,ama ılgi göstermessen hep o senin üstüne gelıyo kaçan kovalanır mısalı, bu da aşkın sevginin doğallıgını bozuyo:(

ßahar 23.07.2008 06:56:55

sevgili kırık kalp... sana bi önerim var. denedim ve işe yaradığını gördüm. çok zor bişey ama onu arama, mesaj atma. hatta telefonlarını bi süre kapat. sana ulaşmasını engelle. eminim ona yokluğunu hiç hissettirmemişsindir şimdiye kadar. yokluğunu hissetsin ve bunun nasıl bişey olduğunu görsün. hiçbişey kendimizden daha değerli değil. bence denemelisin.... yakarım dünyayı uğruna ama sana eğilmem!!! istenmediğin yerde durma!

pnr... 21.07.2008 13:45:30
DAHA FAZLA YORUM GÖSTER
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.